jueves, 29 de mayo de 2008

Las idas de olla de Nuria Pons


Pocas veces hablamos en la pecera de doña Nuria Pons. Seguramente será porque nunca he tenido demasiada relación con ella y la conozco muy poco, aunque viendo los comentarios que deja de vez en cuando en la pecera me da la impresión que podríamos hasta llevaarnos bien, ya que ambos parecemos estar algo "idos".

Nuria dice entrar una vez por semana por aquí, dice que se lee todo lo publicado ese día. Nos la creeremos, aunque con ciertas reticencias, ¿realmente hace los deberes?... lo comprobaremos en cuanto conteste a este post.

He estado repasando un poco el blog, buscando esos comentarios que hizo Nuria, algunos de los cuales me dejaron verdaderamente descolocado. ¿Surrealismo?, ¿Filosofía? ¿Locura transitoria? ¿Locura total?... ni idea..La condenada escribe pocas veces, pero ella solita ha escrito más lineas que todos los demás juntos. Esperemos que el artículo que nos envíe para el aniversario esté a la altura de sus anteriores aportaciones, sino le daremos una "becullada". Por cierto, esperemos que mejore su ortografía, ya que a partir de ahora vamos a prohibir hablar con lenguaje de movil en la pecera.

Analizad vostros mismo estos dos textos que os pongo a continuación que en su día aportó la señora Nuria a la pecera.

1

Si, familia... Degut a n'es precari moment ecunomik k estik pasant... (aso de dur akesta doble vida,no m dua a aumont!,perdreu es centims...!), he decidit vendre sa meva historia com a madame; Si...,fa relativament pok k estik fikada en aket mon, xo no he tingut kap mes remei k vendre es meu diari de vida a n'akesta famosa revista, x axi fer uns millunets (entre fotos i diario) i axi pude surti ds pas (ecunomicament xerrant), de sa bancarrota k estik viskent... Com k veig k aket laverint no m duu x bon cami... are k enkare som a temps a rectificar (com tambe cont a sa revista...), pos decidesc turna a viure sa trankila vida k duia finsare; a menorca, amb sa meva gent... Tot era mes net...; no caigueu mai en akestes mafies... Hus hu diu una rehabilitada...! AH!cumprau sa revista!un tantpercent de peles sera x jo! hacedlo x mi... ;-P ***todo esto k'abeis leido ha sido produkto de vuestra imaginación***

¿De qué coño es el polo que se está comiendo Nuria?¿de zanahoria, de rábano, de langosta?, ¡hasta en eso es rara!

2


Bompero...,va grande i gruxado!aso es violació de sa intimitat!delitooo!

Ke serà de jo...,are k akesta foto ha vist sa llum,estik takada de x vida!soy pececito muerto;juasss.

Si,no puk negar lu evident,vaig esta mantinguent una relació a "escondidas" amb en CHANKETE,mentre van esta rudant uns kapituls de "Verano Azul" x ses platges de menorka;preferesc dir-ho are,k no esperar a k me delatin ses proves,desvetlant es meu negre passat com a amant...

Eper k es topo k m'ha traiciunat,no desvetli cap mes detall cumprumetedor k em deixi en evidència k tengui a nes seu puder,sino...reprendré accions legals contra ell...!

Una observació...:es temps en k esta ambientada akesta foto,no es k sigui del tot recent,ja k... CHANKETE HA MUERTO! ...descanse en paz...Amén.
Vaig ser viktima d'un periòde de desenfreno y alokamiento,pruvukada x una especie de ira tempural generalitzada.Are k bonu...,com k vaig asistir a ses classes basikes de ligoteo k es peixets d'akesta peixera van urganitzar...,pos estik kurada des distursiunats ideals de bellesa k tenia kom a prututip en akella èpuka de desenfreno,lujuria y jolgorio.

Actualment (am totes ses ferides cikatritzades),som una persona am 2 dits de front i "asossiada" amb xsones k kom be dius... valoren s'interior (queda molt bé dir-ho,tot sigui dit),enkare k una bona carkasa...,no fa mal a ningu!almenos a los ojos de kien lo mire...!Tenk ro...?jej.Es koña,moña. ;-P

Are,xfí som cuncient de tots es meus actes.Weno...:tots,tooots...;hu dixarem en punts suspensius,vale?venga!

Ah!Ja direu x kuant es prepara es kursillu avanÇat de ligoteo;m'apunto!tot sigui x furmarme kom a persona!jej.

...todo lo k habeis estado leyendo,ha sido produkto de vuestra imaginación...

Juasss... Festival del humorrr...!!!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Ido, na nuria quan vol es una gran profesora de filosofia...a vegades me ked pillat amb ses converses k tenc per msn amb ella....xD

David dijo...

Na nuria de ver sufreix de una locura terminal que un dia la durà a sa locura absoluta i dominara el món gracies as seu poder d'oratoria

Es fotolog es un bon exemple de sa seva locura jajaja

Anónimo dijo...

jaja

mencanten es coments d na nuria, son massa!!
A mes, k scriu tope a la menorkina, aixi sona, ido, aixi u posa!

mencanta! jaja

Anónimo dijo...

jaja es ver pot ser k na nuria pugui dominar s mon, per cert k passa manel si escrivim km estil mvl?
PD: Si hi ha corset avansat d eligoteo me vui apuntar... encara no ho sembli ja tenc ses meves raons... XD

Anónimo dijo...

Eiii!!
Ai dont belif it! XDD
Manel!!..k'as vist kin dia es??
Seee! es mateix
(ep!... k pasen de les 24!)
dia en k has fer s'aktualitzacioooó!
M'estik superaaant! Yea! XD

Are hi pens mes amb sa peixera,veus!
Eske abans numes mi feia pensar kuant dunava menjar a nen xalok i en tramuntana (es pexitus meus);tenia x custum dunarnis es dimecres capvespre despues de fer es xubek...(eske sino s'embruta molt s'aigu i a n'akesta kasa no s'enencuida ningu mes k jo, de sa peixera (si... van ser un regal d'añs meus; ñetes d'amigues... Xo are ja mels estim i tot!)
Enkare ke soni estrañ...:sisi, son vius! XD

Fuuu... me perdut!

Bonu..., si tot en gros no he dit res de 9, encare...
Totes akestes lletres de dalt son com s'ensalada! umplen buit xo no fan prufit!
Juasss (este és mio! :P )

Puteskoñ! Iare men don conte... K'hu veis... Ja turnava a teni pitjada sa tecla de bloqueo abecedario (modo movil).

Amem are... SI! funciona!
Uf! sa tecla arribava a estar "encletxada" i plena de pols,ja! XD

Nose com he arribat a n'es punt de escriure modo movil sempre... de ve!
(...con 1punto de dramatismo adkirido para hacerlo mas crehible...)
I voltrus... nobles cusins, heu estat es que m'heu fet caure en sa conta...
(se oyen violines de fondo...)
Sisi..., estic beeen intuxicada!
LOKURA EN VENA, ¿FOREVER?!
Colcu sap una clinica de rehabilitació??
Comque de moment no n'he trubat cap que estigui al meu abast..., numés tenc una surtida...:
-Ses anades d'lla compulsives.
Fa mig any que estic tractada a base d'un farmac (o droga...) que es diu fotolog (es sa meva via d'escape). M'ajuda a surti del pas... La cuneixeu?? XD
I quant aquesta no em basta... "fot mà" a n'es f/f (o com se digui) i alla tambe me "oxigeno" (XD)
Xal tant... ^^

Casum... No sabeu ses vegades k he hagut de repasar es texte d'aki dalt x no pusar cap "k" o escriure "modo mvl"... Aix!

Manel..., me fas trasnochar,eh?? Cla, arrib a casa despues d'un dia de tragin i veig aso... i cla! hu tenk k cumentar! xo... lleva su tiempo!
Are te fare "causa" de mis "nades d'olla", ale!
Dma si nom puk xika... sera kulpa tevaa!
Cla... tú me pruvokes...
XD

Bonu..., sa custio es k nava a cumentar s'actualització xo no mn rekort de ke nava...
M... x casualitat no devia fer referencia a jo,esve...?? XD

Fu...,dema, "si eso" ja me la torn llegir i te deix unaltre cumentari; "si eso" xo, numes, eh??jeje.
Dios! Aso son descarregues tensiunals k he fet ar;he kedat beeen relaxada! Tant, ke me dorm aki i tot!axi k men vaig a durmi, k tenk son! Au!

Ke hus vagi amb molt de gust, i... SALUT!


Nuri!

Anónimo dijo...

Bonu!
...no se me ha prohibido la entrada por hablar en modo movil!
Se tendria que ver codificado!

Tengo la clave de acceso...,
tengo la clave de acceso...!!
El.lis el.lis! XD

Naniiit!

Nuri!

Anónimo dijo...

Deu meu señor...

Anónimo dijo...

no coment xDDD